Sta je te springen om te zingen?

© Jonas Gedeshi

Ben je student aan de Associatie KU Leuven en hou je van zingen, vrienden en vooral veel plezier maken? Dan is het Leuvens Universitair Koor misschien wel iets voor jou!

Als je dit graag zelf wilt ontdekken, ben je heel welkom op onze kennismakingsrepetities.

Het LUK is een enthousiast studentenkoor dat wekelijks op donderdagavond repeteert voor een kerst- en een lenteconcert. Daarnaast zorgen we ook voor een streepje muziek op evenementen van de KU Leuven en organiseren we als levendige studentenvereniging en hechte vriendengroep ook tal van activiteiten, zoals cantussen, een jaarlijkse koorreis en nog veel meer!

Klinkt dit je allemaal als muziek in de oren? Schrijf je dan in voor een kennismakingsrepetitie! De kennismakingsrepetities gaan door op donderdag 30/9 (inschrijven) en donderdag 7/10 (inschrijven) telkens om 19u45, in het Hollands College op het Pater Damiaanplein 9 (ingang via de houten poort aan Paridaensinstituut).

Voor vragen of verdere informatie, neem gerust een kijkje op deze website of stuur een mailtje naar info@leuvensuniversitairkoor.be.